قوانین وبگاه مترجم‌شدن

قوانین و مقررات استفاده از کتابفروشی به‌تدریج

 
استفادهٔ شما از وبگاه «مترجم‌شدن» و سفارش کالا از فروشگاه آن به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط زیر است:

خرید کالا از کتابفروشی «مترجم‌شدن» بر مبنای قوانین و آئین‌نامه‌های موجود تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

وبگاه «مترجم‌شدن» به هیچ وجه اطلاعات کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و با استفاده از آخرین فناوری‌ها متعهد است حتی‌المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

خدمات و محتویات وبگاه، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وبگاهی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در وبگاه براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وبگاه خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویس‌ها و مطالب وبگاه «مترجم‌شدن» برای مقاصد تجارى استفاده کنید، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

مالکیت معنوی مطالب وبگاه «مترجم‌شدن» شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به این وبگاه است.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورت عدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه خواهد شد. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن “09207447484 ” به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع بدهید تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.

سبد خرید
اسکرول به بالا